Help jij om de Hulpkaart onder de aandacht te brengen? Zet hiervoor je netwerk en de communicatiekanalen van je organisatie in. Dat kan eenvoudig met de communicatiemiddelen op deze pagina.
Video
Social media
Voor social media hebben we een afbeelding die je kunt gebruiken in berichten op bijvoorbeeld LinkedIn, Facebook of Instagram.
Voorbeeldtekst
De Hulpkaart is er voor iedereen. Het is een persoonlijke digitale kaart in de vorm van een QR-code. Je kunt deze QR-code digitaal op je telefoon of geprint als sticker op bijvoorbeeld de achterkant van je OV-kaart of telefoon plakken. Op de Hulpkaart vul je voor jou belangrijke informatie in. Bijvoorbeeld hoe anderen het beste met je om kunnen gaan als je het zelf even niet weet of wie ze kunnen waarschuwen als er iets met je gebeurt. Omstanders kunnen de QR-code eenvoudig scannen en jouw Hulpkaart uitlezen. Je kunt de Hulpkaart heel makkelijk zelf aanvragen. Lukt dit niet zelf dan kun je dit ook samen met iemand doen. www.hulpkaart.nl
Flyers
Flyer potentiële kaarthouders
Op de flyer wordt kort verteld hoe De Hulpkaart helpt. Je kunt de flyer makkelijk elektronisch verspreiden.
Flyer professionals
Op de flyer wordt kort verteld hoe De Hulpkaart professionals helpt om direct datgene te doen wat nodig is. Je kunt de flyer makkelijk elektronisch verspreiden.
Posters
We hebben verschillende posters vanuit het perspectief van een naaste en vanuit het perspectief van de potentiële kaarthouders.
Van iedere poster hebben we twee soorten. De poster ‘Loop binnen’ kun je gebruiken wanneer mensen bij jouw organisatie ter plekke meer informatie kunnen ontvangen over de Hulpkaart. Met de poster ‘Website’ verwijs je mensen door naar hulpkaart.nl voor meer informatie.