Aanvraag verzonden

Goed dat je deze stap hebt gezet. Je aanvraag is verzonden en wordt door ons in behandeling genomen. Je ontvangt van ons een bevestiging van je aanvraag met de ingevulde gegevens per e-mail.

Meer informatie

Wanneer heb ik de Hulpkaart in huis?

Wij zullen je aanvraag zo snel mogelijk behandelen. Binnen maximaal 5 werkdagen versturen wij de Hulpkaart naar het door jou opgegeven adres.

Moet ik mensen inlichten dat ik een Hulpkaart krijg?

Je moet je contactpersoon in ieder geval informeren. Het is goed mensen die dicht bij je staan ook te informeren. Dan weten zij dat ook anderen jou kunnen helpen.

Kan ik mijn Hulpkaart nog wijzigen?

Je kunt jouw Hulpkaart in ieder geval wijzigen als je de aanvraag nog niet verstuurd hebt. 

Als wij de Hulpkaart naar het door jou opgegeven adres versturen, verwijderen we jouw gegevens. Voor die tijd zou je dus nog wijzigingen kunnen doorvoeren. Neem hiervoor contact op met info@hulpkaart.nl, of 085 105 18 00.

Wat moet ik doen als ik geen gebruik wil maken van de Hulpkaart?

Als je geen gebruik wil maken van de Hulpkaart, dan kun je deze vernietigen. Je hoeft ons niet te informeren. Je contactpersoon moet het wel weten, dat je geen gebruik meer maakt.