Help de Hulpkaart

Dank je wel voor je belangstelling voor de Hulpkaart. Om met elkaar de Hulpkaart in de lucht te houden, hebben we jouw hulp nodig. Jouw hulp maar vooral ook geld! Voor minimaal € 3.500 met 15 deelnemers of een bedrag van € 52.500 krijgen we dit voor elkaar. 

Dus doe mee!

Alle mooie initiatieven en de kaarthouders verdienen het dat de Hulpkaart laagdrempelig beschikbaar blijft. Meld je aan voor 18 december 2024. Voor meer vragen, bekijk onze FAQ of neem contact op met Inez van Gils, programmamanager Hulpkaart, 06-42267350 of via info@hulpkaart.nl.

Bij deelname krijg jij als partner een speciale vermelding op onze website en mag je onze toolbox gebruiken.

Samen kijken we naar elkaar om!

FAQ

Wat kan ik verwachten in 2025 als ik partner van de Hulpkaart ben?

Je kan verwachten dat de Hulpkaart als product in de huidige vorm blijft bestaan. De website om de Hulpkaart aan te vragen en te onderhouden blijft in de lucht. Je kunt gebruik blijven maken van onze toolbox. Ook blijven data over aantallen en andere relevante info beschikbaar.

Wat betekent het om partner te zijn voor de Hulpkaart?

Als partner krijg je een speciale vermelding om de website. En je kunt gebruik maken van onze toolbox. Wij vinden het superbelangrijk dat jullie de Hulpkaart omarmen en continuiteit bieden.

Blijft de Hulpkaart-organisatie bestaan zoals die nu is?

Nu is de Hulpkaart van 3 samenwerkende partners: MEE NL, Zorgbelang Inclusief, MHFA. Vanaf 1 januari 2025 zal de Hulpkaart bij 1 organisatie worden ondergebracht. De gesprekken hierover lopen. Zodra hierover duidelijkheid is, zullen we dat vermelden.

Wanneer moet het bedrag betaald worden?

Voor 18 december moet het minimale bedrag van € 52.500 bereikt zijn. Het bedrag waarmee je wilt deelnemen wordt in 2024 door ons gefactureerd. Als we onvoldoende middelen hebben opgehaald, zal je aanmelding gestorneerd worden.

Aanmeldformulier

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.